tirsdag 21. september 2010

Kose dag med familien å gull jenta mi i åsane :)

I natt har eg fått såve nesten hele natten, uten forstyrrelser fra gullet mitt. Så i dag var eg jo like trøtt som eg pleier å være, enten blir det for mye søvn el så er det for lite :P jaja. alltid noe :P
I dag så har eg å gull jenta mi vært i åsane med mamma, jannicke og kristoffer. Var en kjempe koselig tur. Da mamma følgte mine søsken opp på tannregulerings kontrollen gikk eg å min herlige datter for å kjøpe oss bolle å slusch, å satt å koste oss med det, så gikk vi på brio å handlet nye tåtesmokker til flaskene hennes :) Så var vi på leiting etter ratt til vognen hennes, så hun har noe å trykke å leke med når vi er ute på tur, noe vi er ganske så ofte, men det var di jo selfølgelig. typisk det når eg kommer inn der. Men så fikk eg en tlf når eg kom hjem fra verdens beste vennine, å hun hadde kjøpt det i bursdags gave til min datter, så da ble eg utrolig glad for det å for at eg ikke stresset så alt for mye med å få tak i det :P Men værtfall, så kom mamma å di, da gikk vi rund å gikket litt i div butikker, så mamma kjøpte seg ett par nye sko, noe eg oxo ville ha, men da sa mamma at hun hadde ikke penger til di som eg ville ha no, men vi skulle ta det neste gang vi skulle til åsane, om det ikke blir før så skal vi no inn igjen 2 nov. men så gikk vi inn på kappahl å der fikk eg en drit stilig bukse å genser/jakke :) Ble kjempe glad for det. Så fant vi ut at skulle kjøpe nytt anlegg til mamma i bilen, så da gikk vi å handlet ny cd,usb,sd, spiller til mamam. Å det ble hun kjempe glad for :D
Så satte vi oss i bilen å kjørte til knarvik. Da vi kom der måtte eg jo inn til gullet mitt Cathrine først, så gikk vi å handlet mat på safari, så self på dyrebutikken etter på, så no kan du trygt si at akvariumet mitt skal opp å gå igjen :) Der kjøpte mamma å min søster seg fisker, å eg kjøpte ny sand. Det skal jo stå ett par dager å med bare vann, sand å planter før du skal ta oppi fiskene, for vannet må få den tempraturen den skal ha å sånn før du tar oppi fisker ;)
Så såg eg den skjønneste chinchillaen eg har sett siden eg hadde min egen, den var bare såå nydelig. Så no har eg jo faktisk lyst på en ny, men det får vi se med tiden. Skal jo ha tid til alt oxo. Har jo trossalt barna mine, som er da dessidert viktigst. Å så skal eg ha tid til fiskene når di kommer, å muligens skal eg å en vennine ha oss en hest oxo. Å det er faktisk talt det eg gleder meg meeest til :D
Å ja eg har allergi, men det finnes tab som eg tar for det, så det går helt fiiint.... Skal bare få det til. Er ufattelig glad i hester :D <3
Men men, da vi kom hjem ga eg gull jenta mi middag å melk så sovnet hun. Så gikk eg ut for å koble anlegget til mamma i bilen hunnes, men der måtte eg self kjøpe en overgang, for hun hadde orginalt opel anlegg i fra før. men det fikser eg i morgen ;) Så kom jo gull guttene mine, di kom litt sent i dag, så fikk ikke vært så mye med di før di skulle legge seg. men vi fikk no sett en film sammen å spist mammas beste pannekaker med bacon å sukker til kvelds :) Så no er vi alle gode å mette :)
Etter det stellte eg guttene å fikk lagt di, så fikk jenten min natt klær på å melk, så no såver alle sammen.
Så no skal eg oxo legge meg. Skal tidlig opp en gull ungene mine i morgen, skal levere en i barnehagen å en på skolen. Så er det hjem igjen til mamma å slappe av litt å rydde, støvsuge å vaske litt klær, før eg skal hente gull guttene mine hjem igjen. :)

Så ha en forsatt fine kveld folkens;)

Natta alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar