fredag 25. februar 2011

Deilig dag :)

I dag har det vært en stille og rolig dag :)
Har igrunn vært litt deilig.. Er ikke ofte det skjer..
Så i dag stod eg å lille prinsessen min opp kl 09.00, kom inn i en varm å god stue.
Satte på tegnefilm til hun å så gikk eg for å lage frokost til oss :) Good frokost med nysteikte rundstykker :) Hun spiste jo ikke mer en 3 rundstykker liksom, så hun var tydligvis sulten i dag.. Men sånn går det når en ikke spiser opp kveldsen sin før enn legger seg. :P hehe..

Så vi har igrunn bare sett på tegnefilm å leket.. Reine avslappnings dagen..

I dag skulle egentlig min søster å bror komme på besøk, men di stakkars har fått spysjuken enda en gang.. får litt vondt av dei.. men men, får håpe det går fort over ;)
God bedring til dere :)

No har guttane komt heim igjen å det er kjempe deilig :) Så no sitter di å spiser kvelds å ser på wall-e :)
Lille prinsessen min er lagt for kvelden så hun ligger å såver godt i sengen sin..

Så no er det straks natta på prinsene mine så er litt husrydding å avslapping på meg og :)

Lurer på å ta tidlig kveld i dag, men vetsje helt.. Det er jo denne Brothers And Sisters da, som eg ikkje heilt klarer å slippe taket på :P hehe.. Er blitt heilt avhengig av den serien, å det e ikkje bra, for den begynner ikke før tidligst 23.40, men det er jo alt mellom 23.40-00.20.. Men men skal ikkje være lett..
Ønsker meg en opptaker, så eg kan legge meg tidlig å ta opp programet så eg kan se det på dagtid :P hehe.. (Finns ikke avhengig :P)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar