lørdag 26. februar 2011

Natta :)

Da har eg å snuppen (Leni self) min sett på Brothers and Sisters noe som er veldig vanlig her i huset no etter hvert:P Som sakt vi finnes "ikke" avhengig av den serien :P NOT! hehe...

I dag har eg vakset ikke mindre en 3 maskiner med klær/sengetøy/hånduker. Så no er endelig vaskerommet tomt:D Men kor lenge varer det :P hehe... Men men sånn sånn man må rekne med når enn har unger ;)

Må si eg er litt stolt over meg sjøl om aleine mor, har klart å lage legge rutiner på prinsessen min.
Før så var hun ikke i seng før mellem 21.00-00.00. Veeeldig sta jente.. men etter 14 dager med klare beskjeder å mangen runder inn å ut av rommet så skjønte hun til slutt at når kl 19.00 så skal vi legge oss.. Så faktisk i over 1mnd no så vet hun at kl 18.00 skal vi spise kvelds, så er det bading/kvelds stellet, å når kl nermer seg 19.00 så er hun trøtt å legger seg fint til å såve..
Men hun har fått den dårlig uvane som er min egen feil.
Hun våkner mellom 23.00 å 01.30 for da pleier eg å legge meg, å da skal hun oppi min seng å såve.
Men no er det slutt på det også, fra i dag av skal hun såve hele natten i sin seng. ;)
Hun har allerede vært våken en gang å eg gikk bare inn å så hun måtte lalle seg fint ned igjen for det er natt.. Sier stille å rolig natta vennen, såve godt, mamma er kjempe masse glad i deg. å så stryker eg hun litt på ryggen så sovnet hun igjen.. :D
Hun såver enda, men er stygt redd for at hun våkner no når eg går å legger meg.. Men da er det bare å forsett på samme måte, være klar i beskjeden hun får å snakke rolig til hun å si at det er natt. Å så stryke hun litt på ryggen å gå legge seg igjen.. Håer hun skjønner det litt raskere en at hun bruker 14 dager på det også. For det kan være slitsomt i lengden.. Men det beste av alt er at etter di 14 dagene, om det går så langt så får eg såve hele natten uten forstyrrelser :)

MEn men, no tar eg kveld.. ;)

Ha en forsatt fin natt folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar