mandag 21. mars 2011

Drama Drama Drama!!

Ka er det som feiler folk i denne verden fortiden... Det er jo bare helt sløkkete folk her... Tror jo alt handler om dem uansett sivasjon, venner el ikke, familie osv..
Ka er det med folk, er alle plutselig veldig glad i drama??

Eg er sååå lei drama å tull no.. Kan ikke folk begynne og tenke litt mer på seg sjøl i steden for alle andre..

Venner er ikke sånn som det en gang var.. Før kunne man stole på sine nær venner men det kan man faktisk ikke gjøre lengre..
Eg har etter gjentatte ganger blitt skuffet av mine venner, både av det ene å det andre.. Sier bare stol ikke på noen andre enn deg sjøl.. Da er men værtfall kommet langt her i livet ;)

Har no bestemt meg for at kommer noen å spør meg om andre, som venner, bekjente, familie osv så får dere bare beskjed om å spørre di sjøl..
Eg er ikke pliktig til og gi dere info om verken det ene el det andre ;)

Dette er ikke tilegnet NOEN, Dette er generelt alle om du er no kjerring el mannfolk... ;)

Men men, Sånn går nu dagan :P

Off kjenner eg er skamlig trøtt i tryne i dag. Har ikke såvet 5 min i natt el på dagen i dag.. Lover deg, kjennes på kroppen å humøret, har og ei snottete jente som er blitt forsjølet igjen stakkars, så hun er jo self veldig grinete.. :(
Hun fikk jo ikke mer enn 30 min på puten i dag heller pga hundene...

Disel er jo igrunn solgt, men han som skulle ha hun er jo enda ikke kommet for å hente hun, så viss eg ikke ser eller hører noe fra han i løpet av kvelden så får vi legge hun ut igjen på finn.no... ;)
Kjenner at det ble litt mye med to stykker, men no siden eg skal no flytte og så må eg nesten bare få det unnagjort.. Er jo ikke alle som har dyretilatelse heller desverre.. Så det er veldig vanskelig og få seg en plass å bo :( Men har vært på en visning her ute, å enda ikke hørt noe fra han. så rekner ikke med at eg får den nei.. Å det er ikke noe annet her ute, så da må det mest sannsynlig bli kommune bytting.. Litt greit men samtidig ikke fult så greit alikevell pga guttene mine.. Kommer til å savne di mye i så tilfelle, om det må bli sånn...
Men men, får no bare ta tiden til hjelp så dukker det sikkert opp noe til slutt.. ;)

Ha en fin fin dag videre i dette dritt været... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar