mandag 7. mars 2011

Tei Still :P

I dag våkna lille tuller moren min kl 07.30. men vi stod ikke opp før rundt 08.00.. Måtte jo self ligge å kose oss litt i sengen å nyte morningen ;)

I dag skal vi hente Lady & Disel :D Gleder oss veldig til tvillingene kommer i hus.. Alt av utstyr er kommet i hus, å buret står klart til dei :)

Ingrid Natalie har hatt stor gleder med å ha hundeburet i hus, hun syns det er såå kjekt å sitte inni buret å leke :P hehe.. skjønningen min :)

Bilder kommer litt senere.. Di ligger på tlf enda. Har ikke fått overført di enda pga rotet vekk den dingsen som man putter minne kortet inni :P Typisk meg :P hehe..

Men men over til overskriften :P

På lørdag så var vi i åsane en liten tur med guttane, pål å min søster.. Skulle inn ppå hente hundeburet å få kjøpt mat å litt utstyr.. Å turen inn gikk jo kjempe fint.. Hun såvnet når vi kom til sletta. Da var lille tuller mor klar for formiddags luren sin.. ;)
Når vi kom til åsane så kjørte vi rett opp til han som hadde buret å hentet det så var det gjort ;)
Vi koste oss masse i åsane å alt.. Alle var smilende blid sjøl om en ikke fikk alt en pekte på så gikk det utrolig bra alikevell :D

Men på veien hjem så satt guttene å spilte nintendo ds, så begynte dei å krangle om ett eller anna ang spillingen, så sa eg slutte å krangle for det hjelper ikke... så ble det stilt en stund så begynte dei påann igjen.. så stoppa me på kiwien i alversund for å handle litt mat. Så eg, pål, ole magnus å ingrid natalie gikk inn for å handle mens jannicke og knut tobias ble sittende igjen ute i bilen for å spille litt. ;)
Vi handlet det vi skulle ha å litt til, så kom vi ut igjen i bilen å ungene fikk kver sin juice å kanelgriffel så di kunne sitte å kose seg med.. men der begynte ingrid natalie å skrike å hyle, no er det nok bil kjøring mente hun.. så leeei av å sitte i den dumme bil stolen å ikke kunne bevege seg.. såå kjedelig liksom... så hun stod på sitt enda hun har fått vært med ut av bilen kver gang vi har stoppet... men men, forstår hun godt... er ikke kjekt å kjøre bil i evigheter...
Men etter mye om å menn med my grining å skriking fra alle kanter sier, eg ti still no, er nok kranglig, grining å syting no... Så ble det heelt stilt i bilen å skal love dere det gikk ikke mangen min før du hører det kommer fra ingrid natalie tei still.. Å eg snur meg å ser på hun, å sier ka sa du, tei still... jaja, å alle mann i bilen begynner å le... ka anna skal man gjøre liksom :P hehe.. men det værste er at hun går rund å sier det enda :P hehe.. skjønningen min :)

men men, må springe no.. har en lite trøtting her som skal få seg en liten lur..

Blogges kansje litt senere i kveld ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar