tirsdag 29. juni 2010

Ein Flotte Dag!!!

Hadde en heelt fantastisk dag-kveld-natt.

Eg hadde har morning i går pga lyn å torden, liker ikke!!!
Så måtte vi jo opp på helsestasjonen til konrtoll, å det var jo ikke bare bare fordi det var midt i såve tiden til gull jenta mi. Så for å si det mildt så var ikke eg den som var mest populær den 1timen etter det. Men hun var kjempe flink oppe hos helsesøster, hun var lagt godt på seg å strekt seg godt, 8010g å 69cm. Så klarte hun å rulle begge veier på matten, skubbe seg bak over å rundt i sirkel. Da hun spurte om hun klarte å si noen ord å sånn så sa lille gullet mamma mamma mamma å nam nam=) Mammsen er såå STOLT over hun :) Så no er det enda 1mnd til vi skal opp igjen på ny kontroll, er litt deilig det, bortsett fra at det er dagen før vi reiser på ferie, så blir litt stress. Kunne tenkt meg at vi var hjemme den dagen å kunne fått gjort alt klart til dagen etter på, siden vi skal reise så tidlig, men men. La Gå!!! =)

Så dro vi på butikken å handlet litt mat å div før vi gikk hjem igjen ;)

Da vi var kommet hjem så slappet vi av litt før det måtte til med litt husarbeid.
Var oppe å hjelpte Leni gullet mitt med ett par små ting, er kjekt det å kunne være til hjelp ;)

Så kom det allerværste, eg måtte ta leiligheten, støvsuget, vasket, å vasket masse klær, er litt deilig. men det som er at må jo gjøre akk det samme i dag. For i dag ser det så å si like bombet ut her. Men greit det har sine grunner, eg har jo besøk av mine to søsken å vi hadde besøk i går. Kjempe kos =)

Da vi fikk besøk i halv 5 tiden så stod vi ute å tok oss ett bar røyk, spilte litt fotball å hadde det kjempe kjekt. Så gikk eg inn for å lage middag/kvelds til oss, å det ble lasange, men det er godt det. Lenge siden sist :P hehe...
Vi spiste oss god å mett, så slappet vi litt av med Cola å en røyk el to. Så Ble det litt mer fotball spilling på marken før det ble kveld.
Men etter en liten time fant vi ut etter en røyke pause at vi kunne se film, så da satte vi på Welcome to Mooseport. Genial... Så da ble det til vi satt inne å koste oss med film, chips å cola =)

Då kl ble 23, fant vi ut det var på tide å legge seg siden vi skulle opp igjen kl 04.30 med Christian så han kom seg på jobb igjen i dag. Så min bror hadde vekker kl på å eg hadde den på.
Vi vae jo litt redd for at vi ikke skulle klare å våkne, men det gikk faktsik heelt fint, var lys våken da kl ringte :)
Eg stod opp å gikk ut å lagde frokost å lunsj som han kunne få med seg på jobb, så gikk eg inn igjen på rommet å vekket han å sa no er kl nesten fem så no må du stå opp, så da klarte han å dra seg opp av sengen å komme seg i dusjen. Han var skam trøtt stakkar, men han våknet no til etter han hadde vært i dusjen. Så pakket han tingene sine å var klar til å gå, men vi måtte jo ut å ha oss en røyk før han gikk, så han kom seg avgårde i 05.25. Han skulle jo trossalt være på jobb kl 07.00 i byn. Så han måtte jo ha litt tid på seg innover.

Så no er det vell på tide å ta litt husarbeid igjen, å få slappet av litt. ;)

Skal opp til min kjære Leni å se frune å private pracsis i kveld, å spise pizza å masse godis. Kjempe kos, ser frem til hver tirsdag, for da er det jente kveld i huset. Å det DEILIG å ha en sånn av koblings kveld !!! =D

Så ha en fantastisk fin dag folkens =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar