onsdag 30. juni 2010

Hei På Du =)

Dagen i Dag =)

Har fått gjort masse husarbeid i dag. Heldigvis =)
Har ryddet og vasket hele kjøkkenet, badet å stuen. Hengt opp en maskin med klær å satt på en ny + at eg har fått kjørt oppvakemaskinen... Er så deilig med ett rent å pent hjem...

Etter all husvasken var ferdig så ble det bare kos å avslapping med lille gull jenta mi. Var oppe hos min kjære Leni å hjelte henne med å henge opp klær, så hun fikk spise middag med Lucas og Isabell. Så lekte eg å tullet masse med Lucas å hadde det kjempe artig, full i tull begge to. Så ga eg gull jenta mi middag å dessert. å hun spiste opp all middagen sin, som vanlig. Hun elsker middags glass, mens grøten der i mot, den er hun ikke like begeistret for. Men men, det går no ned. Men så fant eg ut eg mått opp på butikken å handle litt så Pål var sa kjempe snill som alltid så kunne kjøre meg opp, for han skulle opp han oxo. Så da spurte eg Lucas om han ville være med meg på butikken med Knut Tobias og Ole Magnus, å den var han jo heelt med på. Da vi dro på butikken så var Lucas en kjempe gutt å ha med seg, satt fint i bilstolen med belte på hele veien, men di to andre knallertene mine var jo full i energi å pøbelskap :P (Linger på moren sier di som vet dette ) Da vi var kommet inn i butikken sprang alle tre guttene rett bort til alle bladene for di ville ha seg hver sitt blad, å det er no greit nok. Så Lucas og Knut Tobias valgte seg Lyne Macquin blad å Ole Magnus fant seg ett Tom & Jerry blad. Så var det neste, jo da skulle di ha sjokomelk, greit di får få det å kose seg med til kveldesen å til blad lesingen. Så har det ikke noe mer, handlet resten av det eg skulle ha å gikk for å betale. Da eg stod i kassen å skulle betale forsvant alle tre guttene ut for å leke med den leke skuten som står der oppe, å det var jo greit, var jo ikke så lenge vi skulle vær der, så di fikk seg ett par min der ute for å leke litt før vi reiste hjem.

Leni skulle gi gull jenta mi grøt til kvelds, men på den tiden hun holdt på å lage grøt var hun såvnet i vippe stolen, så Leni fant ut hun ikke skulle vekke hun for å få i hun grøt, så hun tok bare Ingrid Natalie opp å la henne inntil seg å koste med henne. Men hun våknet jo med en gang eg kom hjem igjen, da hun hørte stemmen min så våknet hun. Så kom det en liten lippe for det var ikke mammaen sin hun låg oppå, men da fikk eg henne, så da kom smilet igjen, hun er så utrolig herlig den lille jenta mi =)

Etter en liten stund skulle Leni & Tommy legge Lucas og Isabell så da gikk vi ned.
Da gikk min søster på badet med vesle jenta mi å stellet henne å tok på henne natt klær mens eg laget kvelds grøten til henne. Å hun spiste opp nesten hele skålen med grøt, bare bare snakk om 2-3 skjer som lå igjen i skålen, så hun var flink i dag. Å etter det drakk hun en flaske melk å var nesten såvnet, så fant hun ut at hun skulle no absolutt ikke såve no. Så hun var jo klar som ett eg til å få komme ned igjen på gulvet å leke, men det var jo ikke akktulet engang. Er det kveld så er det kveld, da skal man såve. Men hun var så vanskellig å få til å såve igjen pga at hun hadde såvet en liten halv time oppe hos Leni mens eg var på butikken. Så det endte med at hun satt i sofaen med meg å glodde litt på pcen før hun såvnet. Hun skulle jo helst trykke litt oxo. Men kor trygt er det liskom :p hehe. Men Men hun såvnet no til slutt.

Så no har eg sett på film i lag med min søster å bror å kost os med litt chips å små godt som Leni kom ned med. Kjempe snillt gjort av hun. Elsker bare den jenten der. <3

Så no er det vell på tide å finne sengen tenker eg. Skal opp igjen med gullet mitt Ingrid Natalie i morgen =)

Så ha en fortsatt fin natt alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar