mandag 28. juni 2010

Hei & Hå =)

Har hatt en helt fantastisk helg med masse fint vær å grilling.
Vi var hos mamma hele gjengen å grillet å koste oss med ett glass vin etter barna var lagt.
Vi satt ute i den nye pavalijongen å den nye ute salongen til mamma.
Måtte jo innvies vettu ;)
Gull ungene mine såv leenge i dag, å det var utrolig deilig, første mann på beina var faktisk Ole Magnus å han kom å vekket meg kl 08.30 å da våknet lille gull jenta mi oxo.
Da vi var stått opp spiste vi en deilig frokost å gikk ut i fin været å koste oss med fotball spilling å div. Så fant vi ut vi skulle grille i dag oxo så da fyrte vi i gang grillen å begynnte å grille mens mamma stod inne å lagde verdens beste frukt salat, så hadde en døds god sommer middag.
Så fortsatte vi med fotball å masse preik etter på, men så gikk plutselg kl i fra oss, å vi fant ut det var på tide å gå hjem å bade ungene, få i di kvelds å legge di, det kom jo trossalt en ny dag i morgen med barnehage å jobb for di som er i jobb. Så da ble min søster Jannicke å min bror Kristoffer med oss hjem igjen siden det er no sommerferie å alt.
Da vi var kommet hjem igjen så gikk eg på badet med gull jenta mi å stellet hun å fikk på hun nattkler. Så kom Leni ned å fikk gi gullet grøt, det gikk jo kjempe fint, litt grøt her å der, men det er jo vanlig det, hehe. Så fikk hun melken sin å såvnet, så no såver hun søtt i sengen sin. =)
Så ble det en tur opp til Leni å kose oss med film, chips å brus å litt planlegging av ferien til mikkel parken å div.
Men no tror eg det kansje er på tide å finne sengen for meg oxo, så eg kommer meg opp igjen i morgen. Må tidlig opp i morgen, da vi skal på kontroll hos helsesøster.

Natta Alle Sammen =)

2 kommentarer:

  1. Hei vennen :) velkommen inn her : ). Glede meg te å høre mer fra deg her : P.

    Klem gid

    SvarSlett
  2. Heisann Min Sin Å Ingen Andre Sin :P

    Jo takk for det vennen =)
    Det kommer nok mer en dag skal du se. Skal værtfall prøve å holde det vedlike ;)
    Kjempe masse Glad i deg <3
    Klem

    SvarSlett