torsdag 1. juli 2010

for en forferdelig dag :(

Har vært våken med min kjære lille Ingrid Natalie i hele natt, hun skulle såabsolutt ikke såve å bare grein el så låg hun å sprellet med bein å armer...
Så føler det har vært en ufattelig lang dag i dag.
Men men, i morgen kommer det en ny dag med nye muligheter ;)

I dag har eg eg bare vært slapp i hele kroppen å vondt i halsen, mandler så stire som klinkekuler. men men, viss ikke det roer seg snart så får eg vel gå til legen.
Har fått vasket en maskin med klær å hengt opp en maskin, så er det ikke så veldig rotete her at det gjør no, så er liksom ikke så mye å rydde på, så har vært en fin dag å slappe av på egentlig. Men har jo vært ufattelig trøtt da, men det er jo ikke akk så veldig rart.

Men så såg eg putselig at vi trengte en del ting på butikken, å gull jenta mi var lys våken så da fant eg ut at da kler eg på hun å setter hun i vognen å så får hun seg litt frisk luft i dag oxo. Har no godt av det, kansje hun blir trøtt å såver hele natten. Så vi tuttlet stille å rolig opp på butikken å kjøpte det vi skulle ha og litt til. Fan plutselig ut at vi skulle lage oss hjemmelaget pizza i dag for eg skulle egentlig få besøk av Christian i kveld. Men han fikk ikke sjangs til å komme ut i dag for bilen var ikke ferdig på reprasjon enda, den var ikke klar før i morgen. Så gleder meg stort til han kommer ut etter jobb i morgen så eg får se å være med han litt før han reiser en uke til Ayanapa, den heldig grisen min =)
Men værtfall så lagde eg å min søster pizza mens min bror var ute å spilte fotball.
Så no har vi spist oss gode å mette å koser oss med litt snop, cola å en god fim ¨Rat Race¨ (Komedie).

Håper på en god natt søvn i natt, å være godt utkvilt til i morgen siden eg får no besøk =)

Gleder meg masse til han kommer, han reiser på fredag å flyet går kl 12.00 fra flesland, så han må jo dra her i fra senest i 08.30-09.00 tiden. =)

Men ha en god natt folkens, så blogges vi på i morgen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar