lørdag 4. desember 2010

En liten oppdatering ;)

På Mandag 29 november fylte god gutten min Ole Magnus 5 år. Han fikk en veldig dårlig start på bursdagen sin.. Han ble desverre syk. full i feber å mage smerter :( Fikk tlf kl 13.00 om at eg måtte hente han i bhg for hn var så dårlig. Så da passet Leni Snuppen min lille Ingrid Natalie så tok eg vognen med meg opp i bhg å hentet han. Da eg kom opp der låg gullet mitt å såv stakkars, var ikke lett å vekke han heller. han var helt ødelagt stakkars. :( Da vi kom hjem igjen låg Ingrid Natalie å såv, så da fant eg ut at Ole Magnus kunne få bursdags gaven sin. Å det kom virkelig i smak. Han blei såå utrolig glad for det han fikk. Han er jo hekta på spider man, pokemon å bakugant. Så fikk han ett bakugant spill av meg. Det er en bane med kontroller på hver side der en skal se kem som klarer å skyte opp di forskjellige bakugant fig først. Så det likte han kjempe godt. Så godt at han faktisk gidder å passe på det. :) Så spilte eg litt med han mens små tøtto såv. da hun voknet spiste vi litt boller å koste oss med tegne film mens vi ventet på Knut Tobias :) 

Da Knut Tobias kom hjem igjen så laget vi middag, spiste å koste oss resten av kvelden :)

Tirsdagen da var det tidlig opp igjen. kl 06.00.  Da var det til å begynne vekke Knut Tobias så han fikk på seg klær å fått i seg litt frokost før han skulle på skolen. Ole Magnus fant eg ut at skulle få være hjemme en dag ekstra for å forsikre meg om at han ble helt frisk igjen før han fikk gå i bhg igjen ;) Så vi var hjemme hele dagen å bare koste oss. Knut Tobias skulle i bursdags besøk etter skolen, så han var jo ikke hjemme igjen før rundt 19.00 tiden. syns det er litt seint i en uke dag eg når di faktisk skal ha skole dag igjen dagen etter på. men men, hver sin smak. vi han gå så får han jo lov å gå. Kan jo ikke akk nekte han i gå fordi om eg syns det er litt seint. men men.. Ingrid Natalie såvnet rundt 19.30 tiden å såv jo selfølgelig i min seng, akk som det kom som ett sjokk liksom :P hehe... å go guttene mine var i seng til kl 20.00. Så hadde begge to fri fra skole å bhg onsdagen så det var jo litt deilig da, slipper å stå så tidlig opp :) er ikke akk min sterkeste side, det med å stå tidlig opp :P hehe.. 

Onsdagen fylte gull jenta mi Ingrid Natalie 1år :) Sier bare guuuud så den tiden har flydd avgårde.... føler liksom at hun er nesten nettopp født, men no er det faktisk 1år å 3 dager, kl 02.00 i natt, siden hun ble født. er helt sykt å tenke på.. hvor er babyen min henne dåå?? :/ hehe, men er glad hun er blitt stor oxo, for no klarer hun å gjøre litt ting å tang for seg sjøl, kryper rundt på gulvet. kommer seg fra a til å uten problemer, å står aleine gjør hun oxo. hun har ikke lært seg å gå enda, men det kommer etter hvert, så lenge hun går med å holde meg i fingen så er vi på riktig vei i værtfall :) Men på kvelden feiret vi 1årsdagen hennes å 5årsdagen tl ole magnus med bestemor duck sjokolade kake å olebrum muffinser, å såg på blåfjell på barnetv, i lag med Leni, Lucas & Isabell. Er jo første dagen i desember med kalender åpning å masse styr. gull jenten min har fått seg prinsesse kalender å gull guttene har en postman pat kalender,  vanlig sjokolade kalender å en gave kalender :) Så at di ikke har kalendere i år kan di faktisk ikke klage på ;) Så det var utrolig koselig å kjekt :) Ungene stoor koste seg den dagen :)

Torsdag var ole magnus på plass igjen i bhg å knut tobias på skolen, så den dagen var eg å småen bare hjemme å koste oss. ;) hadde oss en liten tur på jokeren å handlet litt med Leni.. Ellers var vi bare hjemme.. da guttene kom hjem så spiste vi middag å såg på tegnefilm til barnetv begynte ;9 Jul i blåfjell vettu :) etter det så slappet vi bare av, gull jenta mi såvnet omtrent rett etter barne tv :) Så når kl var 20.00 gikk guttene å a seg oxo ;)

Fredag, altså dagen i dag, har egentlig vært ett mareritt... Først forsåv vi oss hele gjengen. Da pål stod på døren for å hente guttene våknet eg av at han banket på. Så da var det bare å hive seg rundt å få på guttene klær å hive mat pakkene i sekken å komme seg avgårde, så da ble det frokost spising i bhg å på sfoèn ;) så våknet ikke gull jenta mi så da fant eg ut eg kunne såve litt, å vi stod ikke opp før kl var 08.30.. Deilig :) ellers har vi bare slappet av i dag. Hentet gull guttene i bhg å på skole, så gikk vi på butikken for å handle inn litt kake baking å gotter til i morgen ;) For i morgen skal  nemlig ole magnus feire bursdagen sin sammen med oss, leni & co, anne rita å nikolai :) Blir kjempe kos det :) Kaken er ferdig laget, gelen står i kjøleskapet så den stivner til i morgen. Besøket begynner kl 15.00.... Så no kan eg faktisk legge meg med god samvitighet å vite at det bare er å støvsuge litt så er ALT klart til i morgen nesten.. må en tur på bok og papir å kjøpe fat å glass til ungene ;) men så dåå e alt klart vettu :)


Men men, er det natta for meg.. så ha en forsatt fin natt folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar