lørdag 4. desember 2010

En vell overstått bursdags feiring :)

I dag har vi koset oss masse med, pølser, kaker, muffins, gele å snoop :D I dag feiret vi Ole Magnus sin 5års dag :) Å han fikk 1 puzzlespill, ett lego sett å ett annet spill :) Han var stor fornøyd :) Nikolai, Anne Rita, Lucas å Isabell var di Ole Magnus vill ha i besøket sitt :) Å det var jo mor veldig fornøyd med, ble sånn akk passe mangen barn ;) Leni snuppen min var heldigvis her nede med meg å ungene å hjalp til. Det var jo hun som lagde muffinsene å di var døds kul pynta med knall grønn melis glassur å dinosaurer på :) Besøket begynte 3 å var ferdig 5, helt greit å bare ha i to timer. Er i grunn nok det. Syns eg i værtfall...

Da alle sammen var reist hjem igjen, så ble det ganske stille å roligt her, men var litt deilig oxo. Så da så vi på mikkes klubbhus litt å så var det til å  sitte seg ned å ser på Jul i Blåfjell. Har en liten tradisjon i familien der, må se julekalender barnetv hver desember.. Så no er vi jo kommet til 4.des. Så no er det faktisk bare 20 dager igjen til julafta :) Gleeeder meg som en liten unge, men samtidig kvir eg meg, for i år er det første året eg ikke får feiret jul i lag med guttene mine :( Di skal være hos pappaen sin i år. så no blir det jo bare meg å gull jenta... men men, vi skal no kose oss fordi om ;) Skal jo ned til mamma å være :)

men i hvertfall, så når Jul i Blåfjell var ferdig var gull jenta mi såå trøtt at hun orket ikke å holde seg våken lengre, så da fant eg ut at det bare var til å gå på badet å ta kvelds stellet å så varme melk. hun drakk opp flasken med melk å vekk var hun. Så no ligger hun å såver søtt i sengen min ;)

No skal eg å guttene ha litt kvalitetstid sammen med popcorn, chips å brus, før det er senge tid for di oxo ;)

Så er det mor kvalitetstid for seg selv... :D

Bare slappe av å kose seg på sofaen. Å self snakke med gutten min. ;)

Har endelig klart å begynne å flørte med andre gutter igjen no!! :D Var jo bare på tide etter to år liksom... Trodde igrunn eg ALDRI skulle klare å komme meg videre i livet.. :( Men no har eg klart det... Å er såå happy for det :) Fikk vite hin dagen at han hadde kjøpt jule gave til meg å greier... Å eg blee egentlig utrolig glad, men samtidig så viste eg ikke ka eg skulle si. for vi har bare snakket sammen i 3 mnd å vi kjenner ikke hverandre i fra før av. Men han kommer jo snart på besøk da, så gleder meg masse til det oxo :)

Men men, no sier eg bare hade på badet folkens :) 

Ha en forsatt fin kveld alle sammen :)

<3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar