onsdag 15. desember 2010

15 Desember!!!

jaja, så var vi kommet til 15 desember, er helt utrolig kor den tiden flyr av gårde...
Snart julafta å styr ;)
Var åsane med gull jenta mi i går, å skulle handle siste rest av julepresanger..
så kom eg hjem i går å var såå stolt over meg sjøl, helt til eg kom på eg hadde glemt en julegave.. :/ men men det ordner seg.. får ta meg en tur på bok og papir å se om di har no lurt der til en liten go gutt :)

I dag så skal vi på julefest i bhg med Ole Magnus. Det gleder vi oss masse til, bortsett fra at det er klink is i hele bakken ned til hovudveien hos mamma :( men men, får håpe vi klarer å komme oss både opp å ned uten å knekke armer å bein på veien :)

Ha en forsatt fin dag folkens :)

1 kommentar:

  1. det er såååååååååååååååååååååååå irriterendes når du kommer på at du har glemt en eller 2 presanger :P
    hehe.. jeg gjorde det idag og..så jeg kjøpte faktisk en julesokk med snop.. nå er jeg lei!!!! =)=)
    gå forsiktig vennen.. i love you <3

    SvarSlett