søndag 11. juli 2010

Det var den turen =)

No har vi nettopp kommet hjem fra Centroen, å vi har spist en stooor pizza med bacon, biff, skinke å peparoni :D Deilig=)
Eg, Knut Tobias, Ole Magnus og Kristoffer har spilt billiard der oppe oxo.
Kjempe gøy, er aktisk 17 mnd siden sist eg spilte billiard, men vant alikevell :P

Det blåser noe såå j.... ute :(
Skal vist ikke få noe fin sommer i år nei :/

Så no sitter eg hjemme å slapper av å tenker masse på mangen ting :/

Har stelt, matet å lagt gull jenta mi, å gull guttene mine sitter å spiller monster truck på PS3 :P
Snart lalle tid på guttene mine oxo no.
Å da er det avslapping på meg, skal bli godt, sjøl om eg bare tenker. Men men, skal tidlig til sengs i dag. Trengs det no etter langt over en uke med sein i seng å tidlig opp.
Er ikke helt sundt det, kjenner det på kroppen.
Begynner å bli ganske såå sliten i kropp å skjel...

Men men, Ha en forsatt fiine kveld folkens.

Blogges kansje senere =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar