søndag 11. juli 2010

Off Off Off !!!

Trodde liksom vi skulle få det fine sommerværet i dag eg, men nei, det begynte self å blåse litt kald vind å det ble overskyet =(
Jaja, vi får vell bare gjøre det beste ut av det ;)

Da var skjønningen min reist hjem igjen :'(
Savner han alt for masse allerede, dumme MEG!!! :(

Er i tenke boksen eg no. Alt for mangen sp.mål for meg sjøl.
Å alt går bare i hvorfor!!! ....
Er ett stooor ? no.
Vet ikke hva eg skal gjøre eg si :/
Ting er så forbanna dumt, tungt å vanskelig =(
Sitter å fundere på om vi skal ta oss en tur på Centroen å bestille oss en pizza å kose oss litt.

Er så tomt her i huset no, alt for stille, blir så alt for rast løs.
Min søster reiste hjem i går, skjønningen min reiste hjem no, å min bror skal kansje hjem i dag oxo. Så da blir det bare meg å min skjønne tre barn.
Er jo deilig det oxo, bare å få litt kvalitets tid i lag med di.
Men har hatt så mangen her no di siste ukene at det kommer til å bli ganske stille å rolig (kjedelig).

Men men, får gjøre det beste ut av det.

Snakkes folks =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar