søndag 11. juli 2010

Herlig Helg :D

Har hatt en heelt fantastisk fiine helg :D

Fredagen fikk eg besøk av skjønningen min som var nettopp kommet hjem igjen fra syden =)
Vi var hjemme hele fredagen å slappet av. Skjønningen min gikk å la seg en liten time etter han kom, for han hadde vært våken i to døgn stakkars. Så da lagde eg middag (Kjøttdeig & Spagetti) til alle sammen. Så spiste vi middag å koste oss resten av kvelden med PS3 å masse mas. =)
Var ikke i seng før kl 03.30.

Lørdagen stod eg opp igjen med ungene kl 08.10.
Var ute hele dagen. Først passet vi Lucas og Isabell, men Leni og Tommy var å hentet dissestativ til ungene. Vi begynner å få det ganske så bra å fint her ute no. KOSELIG =)
Da di kom igjen spilte Leni å skjønningen min litt håndball, så stod eg å Leni å disset på alle ungene i ett teppe, alle syns det var kanon gøy, å spesielt Isabell, hon hadde den herligste latteren oppi der :D
Så fant eg å Leni ut at vi kunne jo grillet i dag siden det er så fint vær. Så da kjørte skjønningen oss opp på butikken å så handlet vi inn alt det vi trengte å kom oss hjem igjen. Å da måtte eg ned til mamma med noen ting til hun å min søster, for hun kunne jo ikke ta det med seg på sykkelen sin, for det var dårlig med plass der. :P '
Men i værtfall så satt Knut Tobias, Ole Magnus, Lucas, Ingrid Natalie & Kristoffer å såg på film da vi kjørte ned med tingene i full fart. Di var no så skjønn der di satt, Heelt oppslukt i filmen :P hehe.
Da vi kom igjen så var Leni og Tommy grillet maten å alt så det var bare til å hive seg i maten.
Alt vi kjøpte ble jo faktisk spist opp, så det var kjekt å se at både voksne å barn spiste godt =)
Eg spiste to hamburgere og en halv kotelett. Var STAPP mett etterpå :P hehe.
Etter mar fikk ungene litt barnetv godt å så var det bare å få di ut å springe av seg alt sukkeret igjen så det ble kveld i dag :P
Da kl var blitt 22.00 så var alle ungene stelt å lagt, så det var litt deilig med litt fri tid før eg gikk å la meg ;) Vi satt ute å preiket lenge med Leni, røykte å drakk Cola :) Det var en del mygg ute så vi hatt satt opp en vifte i håp om at vi blåste vekk myggen å masse mygglys på bordet :)
Når kl var 00.00 fant vi ut vi skulle gå inn for det var begynt å bli litt kaldt ute, så da gikk vi inn å forsatte å preike videre der, mens Kristoffer å skjønningen min satt å spilte Fifa 10 på PS3.
Leni fant ut hun skulle gå opp igjen til sin kjære mann da kl var 00.30. Å da spiste eg meg to skiver å en skål med gryn så tok eg meg en røyk å gikk å la meg, for da var kl allerede 01.30.

Eg har jo funne ut at eg skal ikke spise snop å drikke Cola i uke dagene, å heve meg på diett så eg muligens klarer å legge på meg ;)
Det har fatisk gått utrolig bra, er heelt sjokket faktisk.
Spiser masse god mat å ikke miste alle måltidene, frokost, lunsj, middag, kvelds å mellom måltid mellom alle hovud måltidene ;)
Er sååå STOLT =)

Skal oxo prøve å slutte å røyke etterhvert, men akk det stresser eg ikke med, for eg må væere skikkelig motivert for det, ellers blir eg bare så sur å irritabell å ha med å gjøre, å det er IKKE noe kjekt for ungene :(
Så ting kommer med tiden ;)

Søndag.
Har hatt en helt forferdelig natt :( Gull jenta mii Ingrid Natalie har IKKE såve noe særlig godt å mye :( Hun har vært våken en del ganger i natt, å hun fant ut at hun skulle ha mat å alt mulig. En god tulle jente :P hehe. Men hun fikk no litt melk å kos så sovnet hun, da lå eg hun bort i sengen sin igjen å eg gikk å la meg igjen. ;)
Kjenner eg er trøtt å sliten i dag, litt lite søvn di siste dagene :/
Men men, er bare min egenfeil.

I dag skal vi være masse ute i solen å kose oss å NYTE sommer været =)
Kansje det blir en liten tur på stranden i dag =)
Så vi får hive oss rundt å få på oss litt klær å sånn å komme oss ut i fiin været :D

Åååå, DEILIG med 25 varme grader :D

Så Ha en kanon fiine dag videre folkens =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar