søndag 4. juli 2010

Jaja, så var eg plutselig 1år eldre. =)

Ny dag og nye muligheter. =)

Lurer på å ta meg en tur på besøk til mamma i dag, se hva lurt hun har laget i stand i dag.
Håper på kake å brus :P hehe

Har hatt en fiine dag/kveld i går.
Var ute å gikk en god kvelds tur med Leni'en min i går. Var utrolig deilig.
Å da vi kom hjem låg vi unger å satt å preiket å skulle se film, vi såg halve filmen så var skjønningen såvnet på sofaen, å da eg vekket henne spurte eg hun om hun var våken, "ja da sier hun, rød i øynene å hadde såvet så godt, så sa eg bare vet du har såvet for du har snorket :P hehe
Å da sa hun at hun hadde kubbet litt ja, men syns hun er skjønn eg. En helt fantastisk engel =)
Så når hun våknet til så gikk hun opp til seg å eg gikk å la meg. Å gull jenta mi såvnet ca i 22.30 tiden å såv helt til kl 08.15 å fikk melk å såv til kl 10.30 å da låg vi bare å koste å leket i sengen, så vi var faktisk ikke oppe av sengen før i 12 tiden ;) Det var deilig det, rett og slett den beste bursdags presangen eg kunne fått. Såve lenge fordi om gullet mitt er hjemme. =)

Lille jenta mi har begynt å bevege seg over hele huset no, så no er det full fart fra vi står opp til vi går å legger oss.
Kjempe kjekt å se kor den utviklingen hennes bare plutselig satte i gang.
Hun sier mamma å nam nam no, er så kos å høre på. :D

I dag kommer gull guttene mine oxo, skal ha i 1mnd no i strekk å det skal bli så ufattelig deilig, har gledet meg lenge til å ha di så lenge på en gang. Så vi skal kose oss masse.

Å det er ikke lenge igjen no før vi skal reise i mikkel parken med Leni & Co.
Gleder oss sååå utrolig masse. For det skal bli kanon gøy ferie :D

Så no er det vel egentlig bare til å gjøre seg klar å komme seg avgårde.
Men lille gullet mitt ligger å såver så skjønt i vuggen sin, så da kan eg gjøre meg klar først å så gjøre hun klar etter på, da hun er våknet.

Ha en forsatt fin dag folkens. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar