tirsdag 4. januar 2011

Endelig feberfri :) JIPPI!!!

Er endelig blitt feberfri igjen.. var syk å full i feber siden torsdag, dagen før nyttårsaften... så det ble en stille å rolig nyttårs feiring for min del.. men i da er eg så å si frisk... Jippi!! Bare litt hoste å forskjølelse igjen no, så er eg frisk som en fisk igjen... :D
No er mamma blitt syk å småen er blitt smålig forskjølt å hoster..

Men men i dag har eg vært så oppegående at eg har klart å vurdere å gå på skole igjen til høsten.. Men ligger liksom på skal, skal ikke?? er så usikker... men skal no søke på tip å søke bhg plass til småen så får vi se ka som skjer.. kommer eg ikke inn så blir eg hjemme med småen ett år til :) Ser ikke grunnen til at småen skal være i bhg viss eg skal være hjemme... Så da vill eg ha hun hjemme ett år viss ikke eg skal på skole ;)

For en dag det er i dag..
kan jo ikke engang gå utfor døren... er jo klink is fra døren å hele veien til hovud veien... :( liker ikke dette været her eg... Så i dag blir det inne dag med brød å rundstykker bakin... I går så laget vi brød, men det hadde vi til kvelds med masse godt pålegg å eggerøre.. så alle spiste som noen helter her... skulle jo nesten tro vi ikke hadde sett verken vått eller tørt på en hel evighet :P hehe... men det sier jo bare sitt.. Brødet var kanon gått :)
Så i dag skal vi lage mer brød å rundstykker så vi skal kose oss masse med god kvelds i kveld oxo :)

Er igrunn veldig klar for å reise hjem igjen no... Har jo hatt juleferie hos mamma i en mnd no.. føler igunn at det holder no.. Veldig lyst hjem igjen til min egen seg å plass.. Trivs best der eg... men for all del, koser oss veldig hos mamma å di oxo... men føler igrunn det er nok no... blir meget deilig å komme hjem igjen til seg sjøl.. men det er jo ett gammelt ordtak som heter så fint: Borte bra, men hjemme best ;)

Men men, har ikke så mye mer å si annet enn, Kjør og Gå forsiktig folkens.. :)

Blogges muligens senere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar