søndag 9. januar 2011

Bye Bye Austrheim :)

God morgen folkens :)
I dag har eg fått såve til kl 10.00 :D
Lille gull jenta mi har såve lenge i dag, men det er vel pga at hun våknet kl 01.30 å var våken til kl 02.30. Men men, det er begynner eg å bli vant til no etterhvert.. Men syns virkelig det er på tide at hun lærer seg å såve hele natten uten noe tull ;) Men det kommer seg no forhåpentligvis etterhvert :)

I dag skal vi kose oss med nysteikte hjemmelaget grove rundstykker med masse godt pålegg ;) Så blir det vell ut en tur på ski å litt div løpet av dagen :)
I dag står det lasange på menyen her hos meg.. E veldig glad i hjemmelaget mat.. Men det beste er jo om noen andre hadde lagd middag til meg da, men men, når det ikke er noen som kan gjør deet må en jo bare gjøre det sjøl ;)

Jaja, tilbake til det eg skrev i overskriften..
Bye Bye Austrheim :D
No har eg tatt valget, eg skal vekk fra denne j.. øyen...
Men det blir ikke dette året, kansje neste år el året etter på... litt usikker på når.. pga at i år skal eg søke meg inn på skole her å prøve å få orden på en del ting før eg turer her i fra ;)

Å for å si det sånn det blir ikke noe flytting til nabo kommunen... Her er det snakk om fylke bytting... Starte livet på nytt.. Med blanke ark, få nye venner kansje, jobb osv..

Hadde jo ikkje gjort noke akk :)Kommer jo til å savne de vennene eg har fått her oxo.. men det er da man finner ut hvor gode venner man egentlig har å kor mye en betyr for hverandre ;)
Blir det sånnn at en kommer på besøk til hverandre å snakkes på tlf osv så vill eg tørre å påstå at det vennskapet er ett godt vennskap å en betyr noe for hverandre :)

Det eg skal leite etter når eg flytter er ett hus.. Det trenger eg no, med tanke på at eg har 3 barn å sånn... Vi alle trenger litt plass.
Er inne på finn.no hver dag å ser litt rundt om, om det er noe eg har veldig lyst til å bo å sån :)
Men Men tar tiden med hjelp :)

Men men, så sånn var det. no står frokosten på menyen her, så no skal vi kose oss masse :)

Gud vet når eg får blogget neste gang...
Reiser hjem til meg sjøl i dag å der har eg ikke data lengre.. Men det er no bare til å stikke innom her i ny å ne så ser dere jo det ;)

Blogges...

1 kommentar:

  1. Skal du vekk fra austrheim altså?:) Jaja, du får heller kjøpe huset vårt, så har du kort vei te skule og alt :P hehe..

    SvarSlett