fredag 7. januar 2011

Trøtt å sliten, egentlig lei alt!! :(

I dag stod vi ikke opp før kl 09.00. Så det er jo greit.. men ka hjelper det når gullet mitt bare griner, er sur å ikke vill noen ting.. blir jo snart helt kokko i hode av den skrikingen.. å det værste med alt er at hun pokker meg er begynt å slå om hun ikke får det som hun vill :/

Såver dårlig om natten gjør vi og.. for når jenten min hører at eg går å legger meg eller snur meg i sengen så våkner hun..

Akk no så har eg lyst på ett stooort hus der hun kan få sitt egent såverom. Da tror eg hun hadde såvet mye bedre..
Men så bor vi jo på austrheim då, å det sier jo seg sjøl at det er klin umulig å få seg ett hus til noe lunne normal husleige.. Di fleste hus skal jo ha fra 10.000kr å oppover.. For det er jo helst til mongstad folkene.. :/
Å denne dritt kommunen tenker jo ikke på di som bor her om di har no plass å bo eller ikke...

Å helsesøtra her ute er jo faen meg heelt på tryne, er så gale at eg vurderer faktisk å bytte helsestasjon pga ho..
Hadde kontroll time på gullet mitt i dag. å siden det hadde snødd så j... så orker ikke ta vognen ut å begynne å skubbe å kave med den, for det er jo ikke brøyta en plass her ute på dagtid.. å i tillegg til at eg har hatt innfluensa i over en uke. er ikke så kjekt å gå ut å kave med sånt då.. men det tålte self ikkje ho.. så ho klikka jo å sa bare då får du ringe meg tidlig neste uke så låg ho på.. Ka faens oppførsel e det dåå om eg te å spørr??? J... Dritt kjerring!!!

Så lysten på å flytte fra denne jææævla kommunen er stor, det er no sikkert å vist.. Men pga god guttane mine kan eg jo self ikke det.. Kan jo ikkje bare flytte fra dei heller... Di går jo på skole å bhg her. å siden Ole Magnus no skal begynne på skole fra høsten av så får det bare bli sånn...

Har lyst hjem til meg sjøl.. kjenner eg har vært hos mamma å de litt lenge no..
Skulle egentlig ønske eg bodde litt nærmere di, sånn at det er lett å komme på besøk med oxo ikke såå langt å gå hjem igjen.. værtfall sånn som været er no.. Er liksom ikke så kjekt å egentlig umulig å gå såå langt med så mangen ting... :(

Men men soo is life!! Verden er ikke laget for nybegynnere, det er no værtfall sikkert å vist!!
Livet er som en golfball- En lang rekke harde slag til man havner i ett hull i jorden!!

No såver heldigvis gull jenten min, så no skal ho mor få passe hun mens eg går ut å tar meg en ski tur... Så blir det kveld etter på... Må bare ut å gjøre meg litt mer sliten, så eg er sikker på at eg sovner når eg går å legger meg...
Har fått stor søvn problemer den siste tiden.. :( Går å legger meg skam trøtt men får ikke såve... Hmm, korfor ikkje?? Jo for når eg først er kommet meg i sengen så skal eg joo self tenke på allllt muuulig... Økonomi, hus, unger, hester osv.. Ja egentlig Alt Fra A-Å!! :( Skjønner ikke dette her eg... Vurderer faen meg å begynne å gå til psykolog å få hjelp til dette er.. Kansje det hjelper værtfall, er jo ikke godt å si...

Men men.. Blogges kansje senere etter en ski tur...
Viss ikke så får dere alle ha en riktig så fin fredags kveld. å kose dere masse.. Natta :))) <3

3 kommentarer:

  1. Off skal ikkje vere lett ! Du har fått ett dårlig inntrykk av helsesøstra da ja:/ vi har ett kjempe godt inntrykk av ho :)
    Livet er ikkje lett til tider, men det ordner seg for snille jenter ;);)
    SV: Ja eg er kjeeempe heldig :D Gleder meg som bare det !

    SvarSlett
  2. det var en snill helsesøster... !! sier det samme som mette...ordner seg for snille jenter :-)

    SvarSlett
  3. Har igrunn aldri hatt problemer med hun før.. har jo hatt med hun å gjøre siden eg var liten sjøl.. men men, er kansje det som er problemet oxo.. Men vi får bare håpe på det beste :)

    SvarSlett